قيمت عدسي بلوكنترل زايس قيمت عدسي بلوكنترل زايس .

قيمت عدسي بلوكنترل زايس

شيشه عينك بلوكنترل

قيمت عدسي بلوكنترل زايس

 

در ادامه به مشخصات اين نوع لنز مي پردازيم.

 

كاهش خستگي چشم و تسكين درد

كاهش سردرد ناشي از استفاده بيش از حد از وسايل ديجيتال

از آلودگي و تجمع گرد و غبار جلوگيري كنيد

ضد خش

دوام بيشتر و مقاومت بالا

ويژگي هاي لنز كنترل بلوك

 

نوع لنز كنترل بلوك

1- لنزهاي شيطان ايتاليايي:

 

Diavel يك لنز كنترل بلوك است كه در آن بلوك ها در داخل مونومر لنز در هنگام قالب گيري قرار مي گيرند و 2 عدسي را در قيمت عدسي بلوكنترل زايس يك لنز با كيفيت بسيار بالا و در نتيجه حداكثر محافظت تركيب مي كنند.

 

اين نوع لنز محصول آمريكايي توليد شده در سنگاپور و رقيب لنزهاي نت لاين مي باشد (در ادامه با لنزهاي نت لاين آشنا خواهيد شد) اگر از دهان خود براي توليد بخار در سطح لنز استفاده كنيد كلمه KL ظاهر مي شود. .

 

2-لنز توكاي ژاپني:

 

اين لنز كه كاملاً در ژاپن ساخته شده است، در بسته بندي سلفون عرضه مي شود و همراه با كارتي با اطلاعات مشتري ارائه مي شود. تكنولوژي بالا و قابليت ضد انعكاس بالا از ويژگي هاي بارز اين لنز است.

 

سازنده اين لنز ادعا مي كند از ماده اي به نام لوتئين در لنز استفاده مي كند.اين ماده در غذاهاي مغذي مانند زرده تخم مرغ و ذرت وجود دارد و مي تواند به طور موثري از بيماري هاي چشمي، پوستي و حتي قلبي پيشگيري كند و در نتيجه بينايي را بهبود بخشد.

 

3- لنزهاي هوير را تگ كنيد:

 

لنزهاي هويا بلو پروتكت ساخت ژاپن و داراي روكش HVLL با ضريب تراكم 1.5 مي باشد. HVLL سخت ترين پوشش ضد انعكاس قيمت عدسي بلوكنترل زايس موجود بر روي لنزهاي امروزي است. نكته بسيار مهم در مورد اين لنزها اين است كه بر خلاف لنزهاي كارتي زايس، گارانتي بر عهده خود شخص است نه عينك.

 

 

 

لنزهاي هوير را تگ كنيد

 

 

اين شركت آلماني محصول ضريب شكست 1.50 و 1.60 Block Control خود را با نام نت لاين كه كيفيت و پوشش دهي بسيار بالايي دارد و با قيمت مناسب به فروش مي رساند. هيچ علامت خاصي روي سطح اين لنزها وجود ندارد، خود لنزها نشانه اصالت آنهاست. در واقع نت لاين يكي از زيرمجموعه هاي رودنستاك آلمان است، اما R رودنستاك را ندارد، اما در واقع رودنستاك است.

 

4- لنزهاي زايس:

 

زايس لنزهاي كنترل آبي خود را در 2 مدل Blue Protect و Duravision به فروش مي رساند. حالت لنز Doravision كمترين انحراف رنگ را دارد و براي استفاده از صبح تا شب مناسب است.لنزهاي Blue Protect تخصصي و بر روي كامپيوتر متمركز هستند. از ويژگي هاي اين لنز مي توان به مقاومت بالا، حذف گرد و غبار بيشتر، تميز كردن آسان و خاصيت ضد انعكاس بهتر نسبت به ساير لنزها اشاره كرد. قيمت عدسي بلوكنترل زايس


برچسب: شيشه عينك بلوكنترل، قيمت عدسي بلو كنترل، لنز بلوكنترل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۴:۵۹ توسط:reza موضوع: نظرات (0)